ВСЕ

Здається, міський голова у Новомосковську зміниться

Ну ось і отримана нова соціологія. Що ж ми бачимо? Лідер тепер уже зрозумілий і, схоже, недосяжний для конкурентів. Є, звичайно, фактор явки виборця: прихильників якого кандидата більше прийде на вибори. Це важливо. Тому і лідер гонки, і його опоненти не припиняють своєї роботи.
А тепер по порядку.
Почнемо з третього місця. Його зайняв кандидат Дмитро Глущенко. І хоча він іде самовисуванцем, його зв'язок з місцевим осередком Батьківщини був очевидним. Так само, як і те, що Батьківщина зіллє свого Мірошника «під Глущенка». Його бажання вирватися на 2-е місце так і залишилося тільки бажанням. Вся його масована й дорога атака виборців через соцмережі дала, звичайно, йому голоси, але не настільки, щоб обігнати чинного мера. Та й невміле копіювання ним методів виборчої кампанії Рєзніка теж не допомогло - не та людина, не та харизма. І їхній рівень розуміння проблем міста й методів їх вирішення не можна порівнювати. Тому Глущенко так і залишився на третьому місці. А інформація, яка з’явилася про його бізнес-партнера - скандального екс-мера Глухова Мішеля Терещенка, який лобіює легалізацію наркотиків, у поєднанні з тим, що Глущенко є ставлеником екс-нардепа Нестеренка, може відвернути від нього вже й тих, хто подумував віддати свій голос за нього.
Мер Віктор Літвіщенко з кожною соціологією втрачає свій рейтинг. Неправильна тактика на виборах та й останній рік його роботи в якості мера дав саме такий результат. Городяни не задоволені тим станом, до якого доведене місто. Фінальну крапку в його надіях бути переобраним поставив його друг і радник - Ігор Гуртовий. Те, що сталося на мітингу ''Пропозиції'', його зневажливе відношення до жителів міста, та ще й у мікрофон, стало просто ударом в спину і Літвіщенкові, і їхній партії. Роблячи ставку на таких людей, як Гуртовий, Віктор Літвіщенко сам собі підписав вирок.
Лідер передвиборчої боротьби Сергій Рєзнік не припиняє дивувати в хорошому сенсі слова. Його кампанія може стати зразком для інших. Кожного дня Рєзнік звертається до жителів міста в соцмережах і на зустрічах у дворах і мікрорайонах. Його доступність, простота, відкритість і професіоналізм, а також знання міських проблем і шляхів їх вирішення, просто вражає. Одразу видно, що коли його команда збирала проблематику в місті, це було не для виборів, а для його Програми розвитку міста. Знати проблеми, вивчити їх і виробити принципи їх вирішення - це, повірте, реальний копіткий труд. Це підготовка вже не до виборів, а до роботи мером. Гречка і порожні обіцянки вже не працюють, потрібен професійний підхід у всьому. Нашій країні цього сьогодні так не вистачає!
Як місцевого жителя, мене радує і дає надію те, що Новомосковськ після виборів стане лідером у відновленні й розвитку міста.
Кирило РАЗУМКОВ
Довідково: Опитування проведено в місті Новомосковську компанією «Оперативна Соціологія» в період 08.10-09.10.2020 року методом анкетування. Кількість анкет - 395. Статистична похибка складає 2,95%. Стать респондентів: 56% жіноча, 44% чоловіча. Вік респондентів: 18-24 - 7,3%, 25-34 - 17,8%, 35-49 - 28,9%, 50-59 - 16,8%, 60+ - 29,2%. За родом зайнятості: пенсіонери - 28,4%, службовці - 22,6%, спеціалісти з вищою освітою - 17,7%, домогосподарки - 7,3%, приватні підприємці - 5,6%, безробітні - 3,7%, керівники підприємств - 4,9%, самозайняті - 6,1%, правоохоронці, військові - 1,5%, студенти - 2,3%. Матеріальна забезпеченість респондентів: не вистачає коштів навіть на продукти харчування - 14,3%, вистачає на харчування, але не вистачає на одяг - 20,7%; вистачає на продукти і одяг, але не можемо купувати побутову техніку - 28,3%; вистачає на продукти і одяг, можемо іноді купувати дорогі речі, наприклад побутову техніку - 17,1%; вистачає коштів на все необхідне - 15%; важко відповісти - 4,1%. Опитування проведене на замовлення громадянина України Разумкова Кирила Олександровича.